top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraAneta Dupont

Výzva 21 dní vděčnosti.

Pro sebe i pro Tebe :-)


Nosím to v hlavě již přes měsíc. A čím déle o tom přemýšlím, tím častěji narážím na podobné téma u jiných lidí. Jako bych to k sobě přitahovala. Ostatně věřím v sílu mysli a v to, že přitahujeme, na co myslíme. Tak je to asi logické :-). Jen mě pak napadá, jestli mé téma nebude již moc ohrané. Ale zas každý má jiný úhel pohledu, jiné zkušenosti. Každý má co předat dalším. Tak proč ne já :-).


Okolo Vánoc se téma vděčnosti logicky dostalo více do podvědomí lidí, než po zbytek roku. Řekla jsem si tedy, že se svou výzvou počkám do nového roku, aby toto důležité téma nezapadlo mezi vlnou novoročních předsevzetí o hubnutí a chození do fitka :-D.


Tak tedy. Rozhodla jsem se vytvořit si výzvu 21 dní vděčnosti. Proč 21? Toto číslo má údajně velmi šťastnou vibraci, slibuje úspěch a pocit ocenění, nabádá k výstupu z komfortní zóny. Přesně se tedy hodí na výzvu, která mi od začátku nahání husí kůži :-D. 


Proč vděčnost? Můj motiv je osobní. Mám pocit, že nevyjadřuji dostatečně vděčnost za lidi, věci a situace, které naplňují můj žívot. Vyrůstala jsem s nastavením, že co je dobře, to je normální. Zabývala jsem se jen negativy. Teď v dospělosti si uvědomuji, že i když uvnitř srdce vděčná jsem, neumím to dát najevo. Ani sama před sebou, natož před ostatními. Tímto bych si to chtěla natrénovat a pokud se k tomu nezaváži veřejně, asi bych to zcela nedodržela :-D.


A proč mi výzva nahání husí kůži? Znamená to pro mě velké vykročení z komfortní zóny a postavení se vlastnímu strachu. Každý z 21 dnů výzvy se připojím živě na svůj osobní facebookový profil, abych svoji vděčnost sdílela. Nikdy jsem nenatočila ani normální video. Mám averzi k vlastnímu hlasu a pokaždé, když jsem se viděla v nějakém záznamu, jsem se dokázala leda zkritizovat. Jen začít veřejně psát tento blog byl pro mě oříšek. Nicméně díky podnikatelskému projektu, do kterého jsem se nedávno zapojila, se snažím na sobě ještě víc pracovat, konfrontovat vlastní podvědomí, pracovat na změně a ta bez pravidelného vystupování z komfortní zóny nenastane.


Takže. Výzvu zahájím v pátek 3. ledna 2020. Kdy se přesně připojím vám dopředu neřeknu. Ale pokud se propojíme přátelstvím na FB, jistě dostanete notifikaci nebo si můžete pustit záznam, který dám i sem na blog.


Tuto výzvu dělám pro sebe, ale pokud bych někoho inspirovala k podobné akci, budu za to moc vděčná :-DDD.

40 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
  • Facebook Sociální Icon
  • LinkedIn Sociální Icon
bottom of page